Reklamacje i zwroty

Reklamacji NIE podlegają:  

  • Naturalne zużycie produktu, 
  • Uszkodzenia mechaniczne,
  • Uszkodzenia powstałe w skutek użytkowania produktów w sposób niezgodny z przeznaczeniem. 



1. Obsługa Sklepu „Świat Krzeseł” dokłada wszelkich starań, aby wysyłany towar był wolny od wad i spełniał oczekiwania Klientów. Zamówione produkty są dokładnie sprawdzane przed wysłaniem.

2. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu „Świat Krzeseł”. W przypadku ewentualnych reklamacji Klient powinien skontaktować się niezwłocznie z obsługą sklepu „Świat Krzeseł” drogą mailową (adres: reklamacje@swiat-krzesel.pl).

3. Wszelkie reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

4. Sklep „Świat Krzeseł” "MAGOD Łukasz Karolak” odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

5. Reklamowany lub zwracany towar należy odesłać w ciągu 14 dni od jego otrzymania, z opisem wady na adres: Świat Krzeseł , 60-650 Poznań ul. Obornicka 229B/9. Reklamowany towar zostanie pozbawiony wady lub wymieniony na towar wolny od wad.

6. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep Świat Krzeseł.

7. Klient ma prawo odstąpić od umowy jeśli żądanie naprawy lub wymiany będzie niemożliwe do spełnienia przez sklep „Świat Krzeseł” lub wymagać będzie poniesienia przez sklep „Świat Krzeseł” nadmiernych kosztów. Sklep „Świat Krzeseł” może na drodze porozumienia z Klientem zaproponować mu wybór innego towaru z oferty sklepu „Świat Krzeseł”, na co Klient nie ma obowiązku się godzić.

8. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu oraz wymaga od Klienta wysłania towaru do sklepu „Świat Krzeseł”, koszty dostawy ponosi sklep „Świat Krzeseł”.

9. Zwrot towarów zakupionych nie dotyczy towarów robionych na zamówienie wg. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Art. 38. pkt. 3) "Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (...) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb".

10. Sklep może wysłać kuriera po odbiór zwracanego towaru do Klienta. Koszt wynosi 26 zł za pojedynczą paczkę standardową o wymiarach 60x60x60 cm. Przy paczce niestandardowej cena usługi ulega zmianie w zależności od wymiarów paczki. Kwota zwrotu zostanie umniejszona o koszt tej usługi. Wybierając tę usługę Klient jest zobowiązany do przesłania wiadomości e-mail z zawartym adresem odbioru paczki.

Formularz reklamacji / zwrotu

11. Wszystkie produkty w dziale "OUTLET" są produktami powystawowymi lub II gatunku. Mogą zatem posiadać uszkodzenia lub wady fabryczne nie mające wpływu na użytkowanie t.j: zarysowania, pęknięcia, obicia, rozdarcia materiału, przybrudzenia itp. W związku z powyższym produkty te nie podlegają reklamacji, gwarancji i zwrotowi. 

12. W przypadku zwrotu zamówień, dla których wystawiono fakturę VAT, sklep "Świat-Krzeseł" wystawi fakturę korygującą, którą dostarczy do Klienta za pośrednictwem poczty e-mail. Faktura korygująca powinna zostać podpisana oraz odesłana listownie na adres:
Świat-Krzeseł
ul. Obornicka 229B/9
60-650 Poznań
Po jej otrzymaniu sklep dokona zwrotu płatności za zamówienie, umniejszoną o koszt transportu (w przypadku kuriera zlecanego przez sklep 26 zł/paczkę) na podany nr rachunku bankowego.

13.  W wyniku normalnego użytkowania krzesła tapicerowanego po pewnym czasie obicie może ulec marszczeniu lub pofałdowaniu. Jest to normalne zjawisko, które nie oznacza wady produktu oraz nie jest podstawą do reklamacji. Fałdy i marszczenia można łatwo wygładzić szczotką. Z czasem może również ulec zmianie twardość siedziska.

14. Aby uniknąć uszkodzenia podłogi, zaleca się podklejenie nóg krzesła specjalnie do tego przeznaczonymi podkładkami.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies
Zamknij
pixel