Regulamin sklepu

1. Informacje ogólne

1.1. „Świat-Krzeseł” to sklep internetowy, dostępny w domenie www.swiat-krzesel.pl (zwany dalej sklepem), jest własnością firmy "MAGOD Łukasz Karolak” 62-002 Suchy Las, ul. Brzask 4, NIP 6171517575, REGON 302254149, działający na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wydanej przez Wójta Gminy Suchy Las, z którym Klienci mogą się kontaktować pod następującym adresem mailowym: biuro@swiat-krzesel.pl

1.2. Warunkiem dokonania zakupów w sklepie „Świat-Krzeseł” jest akceptacja postanowień niniejszego regulaminu i złożenie zamówienia.

1.3. Znaki towarowe użyte na stronie www. są zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały podane wyłącznie w celu identyfikacji.

2. Oferta produktowa

2.1. Wszystkie produkty dostępne w sklepie „Świat-Krzeseł” są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

2.2. Aktualna oferta produktowa jest umieszczona na stronie internetowej www.swiat-krzesel.pl.

2.3. Do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania zapasów towarów objętych tę formą sprzedaży.

2.4. Ofert promocyjnych nie można ze sobą łączyć, chyba, że szczegółowe warunki konkretnej promocji dopuszczają taką możliwość.

2.5. Bezpłatne dodatki reklamowe (gratisy) nie podlegają wymianie ani reklamacjom.

2.6. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (PLN), jako ceny brutto, które zawierają podatek VAT 23%. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

2.7. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych i wycofywania dotychczas oferowanych towarów, prowadzenia, odwoływania i modyfikowania zasad akcji promocyjnych.

2.8. Do każdego zamówienia sklep „Świat-Krzeseł” wystawia dowód sprzedaży. Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT (tylko dla klientów z Polski). Dla odbiorców z Unii Europejskiej wystawiamy faktury ze zwolnioną stawką podatku według prawa handlowego w obrębie państw członkowskich UE.

2.9. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu „Świat-Krzeseł” składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.

2.10. Podane wymiary produktów mogą się różnić w zależności od sposobu mierzenia +/- 2 cm. 

2.11. Kody rabatowe dla sklepu Świat-Krzeseł mogą zostać aktywowane jedynie za pośrednictwem podstrony "Twoje rabaty" znajdującej się pod adresem: https://swiat-krzesel.pl/client-rebate.php 

3. Przyjmowanie i realizacja zamówień

3.1. Sklep „Świat-Krzeseł” realizuje wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub DPD w zależności od zamawianych produktów.

3.2. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w sklepie „Świat-Krzeseł” produkt, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze. Możliwe są następujące formy płatności:

– Przy odbiorze – zapłata gotówką przy odbiorze produktu kurierowi,

– Przelewem – forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu "Świat-Krzeseł", zamówienie jest przekazywane do realizacji,

- Przelewem online PayU – forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayU S.A. – krajowej instytucji płatniczej, z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399.

- Przelewem poprzez panel Klienta z poziomu "koszyka" w sklepie swiat-krzesel.pl

3.3. Zamówienia przyjmowane są przez obsługę sklepu „Świat-Krzeseł”:

- przy wykorzystaniu oprogramowania sklepu "Świat-Krzeseł' dostępnego w domenie swiat-krzesel.pl,

- pocztą elektroniczną pod adresem: biuro@swiat-krzesel.pl

3.4. Sprzedaż będzie realizowana jedynie na podstawie prawidłowo zrealizowanego procesu zamówienia, a w przypadku składania zamówienia pocztą elektroniczną - tylko po podaniu wszystkich informacji wymaganych w procesie zamówienia.

3.5. Sklep „Świat-Krzeseł” zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia złożonego przez Klienta, w sytuacji, gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.

3.6. Sklep „Świat-Krzeseł” zastrzega sobie prawo do telefonicznego lub mailowego potwierdzenia zamówienia. Zamówienie takie może zostać anulowane w przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem w ciągu 72 godzin od chwili złożenia zamówienia.

3.7. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się (w dni robocze):

a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - natychmiast po złożeniu zamówienia,

b) przelewem - po zaksięgowaniu kwoty należności za zamówiony towar,

c) w przypadku zamówień płatnych kartą płatniczą, kredytową - w przypadku płatności online - w chwili autoryzacji transakcji.

3.8. Klient może zmienić lub wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. W tym celu należy skontaktować się z obsługą sklepu „Świat-Krzeseł” za pomocą poczty elektronicznej (adres: biuro@swiat-krzesel.pl) lub telefonicznie 500 688 999.

3.9. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

3.10. W przypadku złożenia zamówienia na meble na zamówienie (Paged, Nowy Styl, Bach, meble tapicerowane) wymagamy opłacenia zamówienia z góry. Nie ma możliwości płatności przy odbiorze.

3.11. Istnieje możliwość rezerwacji określonych towarów.  Warunkiem rezerwacji jest dokonanie wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości faktury proforma. Zadatek przepada w momencie rezygnacji z zamówienia.

4. Dostawa i koszty przesyłki

4.1. Zamówienia złożone do godz. 9:00 będą ekspediowane w tym samym dniu roboczym. Zamówienia złożone po godz. 9:00 zostaną wysłane w następnym dniu roboczym. Oznacza to, że zamówienia złożone w poniedziałek do godz. 9:00 zostaną wysyłane w poniedziałek. Zamówienia złożone w poniedziałek po godz. 9:00 mogą zostać wysłane we wtorek. Zamówienia złożone w piątek po godz. 9:00 mogą zostać nadane w poniedziałek.

4.2. Przesyłki wysyłane firmą kurierską doręczane są do 2 dni roboczych.

4.3. Jeżeli płatność nie nastąpi maksymalnie do 7 dni od złożenia zamówienia zostanie anulowane. Jest to jednoznaczne z rozwiązaniem umowy-kupna sprzedaży. Kupujący otrzyma od nas e-maila z informacją o zaistniałej sytuacji i przyczynie anulowania zamówienia.

4.4. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a sklepem dotycząca zakupu danego produktu w sklepie "Świat-Krzeseł" ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w sklepie „Świat-Krzeseł” jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście.

5. Odstąpienie od umowy

5.1. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", Klient może zrezygnować z zakupionego w sklepie towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

5.2. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest poinformować sklep "Świat-Krzeseł" o zamiarze odstąpienia w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Następnie w ciągu 14 dni od dostarczenia informacji o odstąpieniu, przesłać zwracany towar na adres: "Świat-Krzeseł", 60-650 Poznań ul. Obornicka 229B/9, wraz ze stosownym, pisemnym oświadczeniem. Odesłanie towaru razem z pisemnym oświadczeniem w ciągu 14 dni od jego otrzymania jest równoznaczne z wypełnieniem obowiązku o powiadomienia o zamiarze odstąpienia od umowy.

5.3. Sklep „Świat-Krzeseł” gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, a jeśli zwrócono wszystkie produkty z zamówienia, również koszt przesyłki. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, a w każdym wypadku nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru (po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu sklepu o zamiarze odstąpienia od umowy).

5.4. Sklep „Świat-Krzeseł” dokona zwrotu płatności takim samym sposobem jakim zapłacono za towar w pierwotnej transakcji. Klient ma prawo zdecydować się na zwrot przelewem bankowym podając numer konta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy lub dostarczając ten numer w inny sposób do sklepu „Świat-Krzeseł”, w każdym razie Klient nie poniesie żadnej opłaty w związku ze zwrotem pieniędzy.

5.5. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z tej rzeczy w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

5.6. Sklep „Świat-Krzeseł" nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

5.7. Sklep może wysłać kuriera po odbiór zwracanego towaru do Klienta. Koszt wynosi 26 zł za pojedynczą paczkę standardową o wymiarach 60x60x60 cm. Przy paczce niestandardowej cena usługi ulega zmianie w zależności od wymiarów paczki. Kwota zwrotu zostanie umniejszona o koszt tej usługi. Wybierając tę usługę Klient jest zobowiązany do przesłania wiadomości e-mail z zawartym adresem odbioru paczki.

5.8. Zwracając produkty należy je odpowiednio zapakować oraz zabezpieczyć tak, by nie uległy uszkodzeniu. W przypadku uszkodzeń powstałych w transporcie na skutek źle zapakowanych/zabezpieczonych produktów, Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, co za tym idzie ponosi odpowiedzialność finansową adekwatnie do powstałych uszkodzeń.

5.9. Zwrot towarów zakupionych na odległość nie dotyczy produktów robionych na zamówienie wg. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Art. 38. pkt. 3) "Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (...) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb".

Formularz odstąpienie od umowy

6. Reklamacje i gwarancje

6.1. Obsługa Sklepu „Świat-Krzeseł” dokłada wszelkich starań, aby wysyłany towar był wolny od wad i spełniał oczekiwania Klientów. Zamówione produkty są dokładnie sprawdzane przed wysłaniem.

6.2. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu „Świat-Krzeseł”. W przypadku ewentualnych reklamacji Klient powinien skontaktować się niezwłocznie z obsługą sklepu „Świat-Krzeseł” drogą mailową (adres: biuro@swiat-krzesel.pl)

6.3. Wszelkie reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

6.4. Sklep „Świat-Krzeseł” "MAGOD Łukasz Karolak” odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

6.5. Reklamowany towar należy odesłać z opisem wady na adres: "Świat-Krzeseł", 60-650 Poznań ul. Obornicka 229B/9. Reklamowany towar zostanie pozbawiony wady lub wymieniony na towar wolny od wad.

6.6. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep "Świat-Krzeseł".

6.7. Klient ma prawo odstąpić od umowy jeśli żądanie naprawy lub wymiany będzie niemożliwe do spełnienia przez sklep „Świat-Krzeseł” lub wymagać będzie poniesienia przez sklep „Świat-Krzeseł” nadmiernych kosztów. Sklep „Świat-Krzeseł” może na drodze porozumienia z Klientem zaproponować mu wybór innego towaru z oferty sklepu „Świat-Krzeseł”, na co Klient nie ma obowiązku się godzić.

6.8. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu oraz wymaga od Klienta wysłania towaru do sklepu „Świat-Krzeseł”, koszty dostawy ponosi sklep „Świat-Krzeseł”.

6.9. Okres gwarancji produktów w przypadku zakupu przez osoby prywatne (paragon lub faktura) wynosi 2 lata, natomiast przez przedsiębiorców (faktura) 1 rok.

Formularz reklamacji i zwrotu

6.10. Wszystkie produkty w dziale "OUTLET" są produktami powystawowymi lub II gatunku. Mogą zatem posiadać uszkodzenia lub wady fabryczne nie mające wpływu na użytkowanie t.j: zarysowania, pęknięcia, obicia, rozdarcia materiału, przybrudzenia itp. W związku z powyższym produkty te nie podlegają reklamacji, gwarancji i zwrotowi. 

6.11. W przypadku zwrotu zamówień, dla których wystawiono fakturę VAT, sklep "Świat-Krzeseł" wystawi fakturę korygującą, którą dostarczy do Klienta za pośrednictwem poczty e-mail. Faktura korygująca powinna zostać podpisana oraz odesłana listownie na adres:
Świat-Krzeseł
ul. Obornicka 229B/9
60-650 Poznań
Po jej otrzymaniu sklep dokona zwrotu płatności za zamówienie, umniejszoną o koszt transportu (w przypadku kuriera zlecanego przez sklep 26 zł/paczkę) na podany nr rachunku bankowego.

7. Dane osobowe Klienta

7.1. Podane przez Klientów dane osobowe sklep "Świat-Krzeseł" „MAGOD Łukasz Karolak” zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Ochrony Prywatności.

7.2. Klienci mają możliwość korzystania z sklepu „Świat-Krzeseł” dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób konto, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w sklepie „Świat-Krzeseł” (dalej: „Konto”) . Świadczenie usług w ramach Konta w sklepie „Świat-Krzeseł” ma charakter bezterminowy. Klient ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą z sklepem „Świat-Krzeseł”, "MAGOD Łukasz Karolak” 62-002 Suchy Las, ul. Brzask 4 dotyczącą Konta, w każdym czasie poprzez wypełnienie Formularza obejmującego oświadczenie o rozwiązaniu umowy. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których sklep „Świat-Krzeseł” jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia.

7.3. Założenie konta w sklepie „Świat-Krzeseł” nie jest obligatoryjne, istnieje możliwość złożenia zamówienia wyrażając jednorazową zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji przedmiotowego zamówienia.

7.4. W celu dokonania rejestracji utworzenia Konta w sklepie „Świat-Krzeseł” należy wypełnić formularz rejestracyjny poprzez podanie następujących danych: imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, numeru telefonu, adresu e-mail oraz hasła. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje. Z chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy Klientem, a "Świat-Krzeseł" "MAGOD Łukasz Karolak”, której przedmiotem są usługi świadczone przez „Świat-Krzeseł” "MAGOD Łukasz Karolak”, na warunkach określonych w Regulaminie.

7.5. Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym sklepie „Świat-Krzeseł” w celach marketingowych oraz może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od właścicieli Sklepu "Świat-Krzeseł" za pomocą środków komunikacji elektronicznej i poczty. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

7.6. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. dane użytkownika podlegają ochronie zgodnie z Polityką Prywatności sklepu „Świat-Krzeseł”.

8. Pozostałe informacje

8.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawa z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta.

8.2. Sklep „Świat-Krzeseł” "MAGOD Łukasz Karolak” może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach sklepu „Świat-Krzeseł”. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez właściciela sklepu „Świat-Krzeseł”, który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia w sklepie „Świat-Krzeseł” zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies
Zamknij
pixel